REGULAMIN

Regulamin, który znajduje się poniżej określa zasady dokonywania zakupów oraz świadczenia usług
przez Monikę Wyrwę, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Monika Wyrwa, z miejscem jej
wykonywania przy os. Piastowskie 56/72, 61-155 Poznań, posiadającą numer NIP 6972291979 oraz
REGON 529055431.
Regulamin zawiera informacje m.in.: o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy o świadczenie
usług online lub dostarczenie treści cyfrowych, sposobach dostarczenia treści cyfrowych lub
świadczenia usług i płatności. Zawiera również informacje dotyczące postępowania reklamacyjnego
oraz sposobów i warunków odstąpienia od umowy lub rezygnacji z usług.
Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres mailowy:
monika.wyrwa1@wp.pl lub korespondencyjnie na adres podany we wstępie Regulaminu.
Pod Regulaminem znajduje się KLAUZULA INFORMACYJNA, w której znajdziesz zasady przetwarzania
danych osobowych w związku z korzystaniem z moich usług lub zakupu produktu cyfrowego (treści
cyfrowych) na podstawie podjętego ze mną kontaktu za pośrednictwem mojego konta
społecznościowego (Instagram lub Facebook).

REGULAMIN SPRZEDAŻY I ŚWIADCZENIA USŁUG ONLINE
MONIKA WYRWA (NIP 6972291979)

  • 1 Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną,
której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie poprzez kontakt
indywidualny ze Sprzedawcą i dokonująca zakupu Produktów,
2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku,
3. Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową,
4. Konto społecznościowe Sprzedawcy – konto społecznościowe prowadzone przez Sprzedawcę w
aplikacji Instagram o nazwie „moniwyrwa” lub grupa albo konto w serwisie Facebook utworzona
przez Sprzedawcę, za pośrednictwem, których Sprzedawca prezentuje swoje Produkty,
przedstawia treści i informacje z zakresu swojej działalności, przedstawia treść Regulaminu i
Klauzuli informacyjnej oraz umożliwia podjęcie kontaktu w celu uzyskania szczegółów dotyczących
sprzedawanych Produktów lub informacji o możliwości ich zakupu.
5. Produkt – wymienione, opisane i prezentowane w Koncie społecznościowym Sprzedawcy
produkty i usługi podlegające sprzedaży, w tym również Usługi online i Treści cyfrowe.
6. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę
Sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika,
że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
7. Regulamin – niniejszy regulamin, dostarczany Klientom w drodze wiadomości za pośrednictwem
wybranego przez Strony komunikatora lub w drodze linku na stronie www lub dysku, przed
dokonaniem zakupu Produktu w celu zapoznania się z jego treścią i akceptacją postanowień,
8. Sprzedawca lub Usługodawca – Monika Wyrwa, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą
Monika Wyrwa, z miejscem jej wykonywania przy os. Piastowskie 56/72, 61-155 Poznań,
posiadającą numer NIP 6972291979 oraz REGON 52905543.
9. Treść cyfrowa – materiały wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej dostępne w ramach Konta
społecznościowego Sprzedawcy, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności: e-booki (materiały
elektroniczne do pobrania), nagrane kursy, nagrane webinary i warsztaty lub spotkania online,
nagrane masterclassy online, dokumenty i materiały elektroniczne związane z uczestnictwem w
danym kursie, webinarze lub w grupie w serwisie społecznościowym, dostępne do pobrania przez
link dostarczony w drodze wiadomości mailowej, za pośrednictwem konkretnej platformy lub z
dysku online, (w zależności od informacji przekazanych przez Sprzedawcę), po otrzymaniu
płatności przez Sprzedawcę,
10. Umowa – zależnie od przedmiotu Zamówienia – umowa sprzedaży, umowa na świadczenie Usług
online, umowa na dostarczenie Treści cyfrowych, na warunkach wskazanych w niniejszym
Regulaminie oraz w opisie danego Produktu objętego Zamówieniem, zawarta pomiędzy
Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu,
11. Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem bez jednoczesnej fizycznej obecności
stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na
odległość do chwili zawarcia umowy włącznie,
12. Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca Klientowi na: a) wytwarzanie, przetwarzanie,
przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, b) wspólne korzystanie z danych w
postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych
użytkowników tej usługi, c) Inne formy interakcji przy pomocy takich danych,
13. Usługa online – usługa świadczona przez Usługodawcę na odległość (online) na rzecz Klienta w
związku z charakterem sprzedawanych Produktów i zgodnie z ich opisem w Koncie
społecznościowym Sprzedawcy lub odrębną umową indywidualną zawartą między stronami. Do
Usług online zalicza się: spotkania online, mentoring indywidualny lub grupowy, kursy online,
masterclassy, wyzwania online, mastermindy, warsztaty, webinary, prowadzenie grupy w
mediach społecznościowych w celu publikowania na nich Treści cyfrowych i inne usługi
prowadzone online (live – na żywo),
14. Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta,
15. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o
świadczeniu usług drogą elektroniczną,
16. Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające, zależnie od zamawianego
Produktu, bezpośrednio do zawarcia Umowy, na warunkach wskazanych w niniejszym
Regulaminie oraz zgodnie z ustaleniami Stron poczynionymi za pośrednictwem Konta
społecznościowego Sprzedawcy.

  • 2 Postanowienia ogólne
  1. Regulamin określa w szczególności:
    a. zasady składania Zamówień i zawierania Umów, których przedmiotem są określone Usługi
    online i Treści cyfrowe,
    b. formy dostawy zakupionych Produktów i sposoby płatności,
    c. prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów,
    d. zasady płatności ratalnej,
    e. procedurę reklamacyjną oraz procedurę odstąpienia od Umowy zawartej na odległość,
    f. informacje dotyczące rezygnacji z Usług online.
    2. Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i Przedsiębiorców na prawach
    konsumenta, korzystających z usług Sprzedawcy, składających Zamówienie lub zawierających ze
    Sprzedawcą umowę na świadczenie Usług online lub dostarczenie Treści cyfrowych.
    3. Informacje o Produktach podane w Koncie społecznościowym Sprzedawcy, w szczególności ich
    opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są
    jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
    4. W ramach korzystania ze sposobów komunikacji zaproponowanych Klientowi przez Sprzedawcę
    (np. poprzez utworzone i udostępnione Klientowi grupy na platformie społecznościowej), jak
    również w drodze korespondencji elektronicznej między Stronami prowadzonej za pośrednictwem
    Konta społecznościowego Sprzedawcy lub komunikatora zabrania się dostarczania informacji o
    charakterze bezprawnym, w tym w szczególności zabrania się:
    a. dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w
    drodze komentarzy, wiadomości prywatnych, wystawianych opinii,
    b. rozsyłania i umieszczania niezamówionej informacji handlowej,
    c. korzystania z udostępnionej przez Sprzedawcę grupy na platformie społecznościowej lub
    grupy w komunikatorze w sposób niezgodny z Regulaminem, regulaminem danej platformy
    społecznościowej oraz obowiązującymi przepisami prawa,
    d. rozpowszechniania informacji pozyskanych od Sprzedawcy lub innych uczestników Usług
    online, które dotyczą sytuacji osobistej uczestników Usług online, ich sytuacji biznesowej lub
    tajemnicy przedsiębiorstwa, sytuacji Sprzedawcy i jego tajemnicy przedsiębiorstwa lub
    sytuacji biznesowej oraz wszelkich innych informacji wrażliwych, które Klient uzyska na
    podstawie Usług online, z których korzysta,
    e. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych przez Sprzedawcę w Koncie społecznościowym
    Sprzedawcy lub grupie na platformie społecznościowej lub grupie w komunikatorze do innych
    celów niż osobistego użytku.
    5. Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowywania cen do konkretnych Konsumentów lub
    konkretnych kategorii Konsumentów w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji i
    profilowanie zachowań Konsumentów.
    6. Wszystkie ceny Produktów podane w Koncie społecznościowym Sprzedawcy lub grupie w mediach
    społecznościowych zawierają obowiązkowe opłaty lub podatki i stanowią cenę końcową.
    7. Konto społecznościowe Sprzedawcy, jak również przekaz i treść wszelkich Produktów
    sprzedawanych za jego pośrednictwem są objęte autorskimi prawa majątkowymi. Oznacza to, że
    wszystkie elementy tekstowe, graficzne, dźwiękowe, autorskie metody Sprzedawcy, pomysły i idee
    przedstawione w prezentowanych Produktach, jak również układy elementów i prezentacja
    Produktów i treści dostarczane w ramach korzystania z nich stanowią prawa majątkowe i podlegają
    ochronie zgodnie z ustawą z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
    8. W przypadku składania Zamówienia, wiążące dla Klienta są zarówno postanowienia niniejszego
    Regulaminu, jak i opis zamawianego Produktu lub informacje przekazane indywidualnie przez
    Sprzedawcę przed złożeniem Zamówienia. W przypadku rozbieżności między Regulaminem a ww.
    informacjami – wiążące będą indywidualne ustalenia lub opis Produktu, który jest dostosowany do
    rodzaju zawieranej Umowy, a Regulamin ma charakter ogólny.
  • 3 Rodzaje Usług online i prawo rezygnacji
  1. Sprzedawca, w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, świadczy Usługi online,
    które prezentuje w Koncie społecznościowym Sprzedawcy lub grupach w mediach
    społecznościowych, a w szczególności:
    a. Prowadzone online na żywo (live): Kursy, masterclassy, webinary lub inne wydarzenia
    organizowane online na żywo – są to Usługi online polegające na przeprowadzeniu przez
    Sprzedawcę webinaru, kursu, spotkania online, masterclass lub innego wydarzenia online
    w formie „live” (na żywo), za pośrednictwem podanej platformy w Internecie, grupy w
    mediach społecznościowych oraz umożliwienia Klientowi odtworzenia (przez określony
    czas) nagrania z tego wydarzenia za pośrednictwem przesłanego linku lub dysku online (o
    ile opis Produktu lub informacje przekazane przez Usługodawcę tak stanowią). Dokładne
    informacje dotyczące każdej Usługi online, czas jej trwania, terminy przeprowadzenia,
    tematyka itp. każdorazowo określone są w opisie zamieszczonym w Koncie
    społecznościowym Sprzedawcy lub w korespondencji prowadzonej między Usługodawcą a
    Klientem w zakresie Zamówienia danej Usługi online. Na Usługę online mogą składać się
    również między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe. Do uzyskania dostępu i
    zakupu tego rodzaju Usług online konieczne jest wcześniejsze opłacenie Zamówienia oraz
    posiadanie konta na platformie podanej przez Usługodawcę,
    b. Mentoring indywidualny (współpraca 1:1) o tematyce ustalonej przez Sprzedawcę z
    Klientem – Usługa online, co do której dokładne informacje, zakres tematyczny,
    częstotliwość spotkań, czas trwania i warunki przystąpienia są przekazywane przez
    Usługodawcę za pośrednictwem Konta społecznościowego Sprzedawcy lub w
    korespondencji elektronicznej między Usługodawcą a Klientem. Na tego rodzaju usługi
    (spotkania) mogą składać się między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe (o
    ile szczegółowe informacje dotyczące Usługi online tak stanowią). Do skorzystania ze
    spotkań online konieczne jest ich wcześniejsze opłacenie. Konieczne jest również ustalenie
    indywidualnych terminów spotkań i tematyki. Jeżeli Sprzedawca uzna to za uzasadnione –
    może być konieczne zawarcie dodatkowej umowy na mentoring, drogą mailową (wówczas
    Sprzedawca i Klient są związani zapisami niniejszego Regulaminu, informacjami
    dotyczącymi danej Usługi online i zawartej umowy). W przypadku braku zawarcia
    dodatkowej umowy, wiążący dla Klienta i Sprzedawcy jest tylko niniejszy Regulamin,
    informacje dotyczące Usługi online oraz ustalenia indywidualne dokonane z Usługodawcą,
    c. Dostęp do określonej grupy w mediach społecznościowych lub komunikatora (np.
    Facebook, Voxer, Telegram) – Usługa online z wykorzystaniem grupy na jednej z platform
    społecznościowych. Szczegółowe informacje dotyczące usługi, czas trwania, tematyka,
    platforma, na której została utworzona grupa (np. Facebook, Voxer lub WhatsApp) oraz
    założenia usługi są określone w opisie zamieszczonym w Koncie społecznościowym
    Sprzedawcy, w opisie grupy w mediach społecznościowych lub w wiadomościach
    elektronicznych między Sprzedawcą a Klientem. W grupie lub komunikatorze będą
    publikowane między innymi materiały audio, video, materiały tekstowe (w zależności od
    opisu tej Usługi online). Do zakupu dostępu konieczne jest jego wcześniejsze opłacenie oraz
    posiadanie konta na danej platformie społecznościowej lub komunikatorze,
    d. Spotkania indywidualne – istnieje możliwość, po uprzednim kontakcie mailowym:
    monika.wyrwa1@wp.pl lub kontakcie przez Konto społecznościowe Sprzedawcy –
    umówienia spotkania indywidualnego. Są to spotkania online, oferta cenowa zostanie
    przedstawiona Klientowi indywidualnie. Cena zostanie ustalona w oparciu o czas trwania
    spotkania i jego szczegółowy zakres i cel,
    e. Inne usługi opisane w Koncie społecznościowym Sprzedawcy lub utworzonej przez niego
    grupie w mediach społecznościowych.
    2. Szczegóły dotyczące konkretnej Usługi online podane są w jej opisie w Koncie społecznościowym
    Sprzedawcy, komunikatorze, wiadomościach elektronicznych między Sprzedawcą a Klientem,
    niniejszym Regulaminie oraz w dodatkowej umowie (o ile została zawarta między Sprzedawcą a
    Klientem) i wszystkie te zapisy są wiążące dla Klienta.
    3. Klient może zrezygnować z Usługi online pod warunkiem, że Usługa online nie została zrealizowana
    w całości. Klient będzie zobowiązany do uiszczenia opłaty za tę Usługę online w wysokości
    proporcjonalnej do jej wykonania np. proporcjonalnie do czasu jej trwania, proporcjonalnie do
    stopnia jej wykonania, zwrócenia pełnej wartości rynkowej wszystkich dostarczonych Treści
    cyfrowych w ramach Usługi online, ilości przeprowadzonych spotkań, kosztu podjętych działań (np.
    koszt podjęcia czynności, poświęcony czas w celu przygotowania się Usługodawcy do spotkania) itp.
    Klient może zostać również zobowiązany do naprawienia szkody, którą Usługodawca poniósł na
    skutek nieuzasadnionego wypowiedzenia (np. utrata dochodu Sprzedawcy z uwagi na brak
    możliwości przyjęcia innych klientów w terminie, który był zarezerwowany dla Klienta
    rezygnującego poprzez zapłatę 50% ceny za okres pozostały do zakończenia Usługi online).
    4. W przypadku zawarcia dodatkowej umowy indywidualnej, rezygnacja z Usługi online jest możliwa
    na warunkach uregulowanych w indywidualnej Umowie zawartej między Klientem a Usługodawcą.
    W przypadku, gdy umowa między Usługodawcą a Klientem nie zostanie zawarta, zastosowanie co
    do możliwości rezygnacji ma §3 ust. 3 powyżej (tj. zwrot wynagrodzenia należnego Usługodawcy w
    wysokości proporcjonalnej do wykonania Usługi online i zwrot pełnej wartości Treści cyfrowych
    otrzymanych w ramach Usługi online).
  • 4 Rodzaje Treści cyfrowych
  1. Sprzedawca w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej sprzedaje lub udostępnia
    Klientom Treści cyfrowe jako materiały powstałe w ramach świadczonych usług wymienionych w
    §3 ust. 1 powyżej, a w szczególności:
    a. E-booki, workbooki,
    b. nagrane kursy, warsztaty lub spotkania online,
    c. nagrane webinary i masterclassy,
    d. dokumenty i materiały elektroniczne związane z uczestnictwem w danym kursie lub w
    grupie w serwisie społecznościowym,
    e. nagrane programy mentoringowe,
    f. inne Treści cyfrowe opisane w Koncie społecznościowym Sprzedawcy.
    2. Treści cyfrowe mają postać elektroniczną, w szczególności mogą być zapisane np. w formacie: .PDF,
    .EPUB, .MP3, .MOBI i nie są zapisane na żadnym nośniku materialnym. Informacje o formacie danej
    Treści cyfrowej są każdorazowo umieszczone w opisie Produktu lub podane w Koncie
    społecznościowym Sprzedawcy lub komunikatorze.
    3. Odstąpienie od umowy na dostarczenie Treści cyfrowych lub rezygnacja z zawartej umowy nie
    będzie możliwa po dostarczeniu zamówionych Treści cyfrowych, jeżeli zostaną spełnione warunki
    opisane w §13 ust. 4 Regulaminu.
  • 5 Składanie Zamówień
  1. Klient nie może złożyć Zamówienia anonimowo ani pod pseudonimem.
    2. Klient może złożyć Zamówienie poprzez skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem
    Konta społecznościowego Sprzedawcy lub komunikatora online. Wówczas Sprzedawca prześle
    Klientowi link do Regulamin sprzedaży, w celu zapoznania się z jego treścią. W przypadku
    zaakceptowania warunków przesłanych dokumentów, Klient zdecydowany na zakup Produktu
    dokona płatności elektronicznej (przelew ze swojego konta bankowego) na dane i numer rachunku
    podany przez Sprzedawcę lub dokona płatności BLIK albo z wykorzystaniem zaproponowanej przez
    Sprzedawcę bramki płatniczej. Zakupienie Produktu i jego opłacenie jest równoznaczne z
    potwierdzeniem zapoznania się z Regulaminem sprzedaży i Klauzulą Informacyjną oraz akceptacją
    ich warunków.
    3. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu Sprzedaży lub Klauzuli Informacyjnej,
    Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą na dane kontaktowe podane w Regulaminie
    sprzedaży.
    4. Jeżeli przedmiotem Zamówienia są jednocześnie Produkty różnego rodzaju, złożenie Zamówienia
    prowadzi do zawarcia kilku umów określonego rodzaju odpowiadających przedmiotowi
    Zamówienia.
    5. Jeżeli Klient zwróci się do Sprzedawcy o indywidualną usługę, która nie jest dostępna w Koncie
    społecznościowym Sprzedawcy – Sprzedawca dokona oszacowania potrzeb Klienta oraz rodzaju
    usługi i na tej podstawie dokona indywidualnej wyceny zamówionej przez Ciebie usługi.
  • 6 Formy płatności za Zamówienia
  1. Klient dokonuje płatności w ciągu 24 (dwudziestu czterech) godzin od ustalenia terminu rozpoczęcia
    świadczenia Usług online (np. terminu pierwszego spotkania) poprzez przelew on-line, na dane i
    numer rachunku bankowego przekazane mu przez Sprzedawcę lub poprzez przesłanie przelewu na
    telefon lub z wykorzystaniem BLIK (w zależności od bieżących ustaleń Sprzedawcy i Klienta). Albo z
    wykorzystaniem bramki płatniczej zgodnie z linkiem przesłanym przez Sprzedawcę.
    2. Możliwe jest skorzystanie z płatności ratalnej dostępnej u dostawcy usług płatniczych (np.
    TubaPay – platforma internetowa świadcząca usługi płatności bezgotówkowych w Internecie,
    dostępna pod adresem https://tubapay.pl/) lub indywidualne ustalenie sprzedaży ratalnej dla
    danego Produktu poprzez kontakt indywidualny ze Sprzedawcą (komunikator lub mail), ustalenie
    warunków zapłaty rat i otrzymanie linku lub danych do zapłaty poszczególnych rat, zgodnie ze
    szczegółami opisanymi w §7 Regulaminu oraz indywidualnymi ustaleniami ze Sprzedawcą.
    3. W przypadku braku terminowej zapłaty, ustalony termin rozpoczęcia Usług online może zostać
    anulowany przez Sprzedawcę. Po dokonaniu zapłaty Klient może przesłać Sprzedawcy
    potwierdzenie płatności.
    4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu płatności lub odpowiedzi
    autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami powstałymi po złożeniu przez Klienta należnych
    środków lub weryfikacji danych, w szczególności spowodowane podaniem przez Klienta
    nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które uniemożliwiają̨zrealizowanie płatności, jak
    również za opóźnienia będące następstwem innych zdarzeń niezależnych od Sprzedawcy lub
    dostawcy usług płatniczych.
    5. Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest w drodze wiadomości za pośrednictwem Konta
    społecznościowego Sprzedawcy lub w komunikatorze online ustalonym przez Strony i wraz z
    potwierdzeniem Zamówienia zostaje przesłany dostęp do utworzonej przez Sprzedawcę grupy na
    platformie społecznościowej lub w komunikatorze online, za pośrednictwem których Sprzedawca
    będzie świadczył wykupione przez Klienta Usługi online lub będzie publikował zakupione Treści
    cyfrowe.
  • 7 Płatności ratalne
  1. Za niektóre Produkty, Klient może dokonać zapłaty w drodze płatności ratalnych. Warunki
    płatności ratalnej prezentowane są przez odpowiedniego dostawcę tego rodzaju płatności (w
    szczególności TubaPay (https://tubapay.pl/) lub ustalane są przez Klienta ze Sprzedawcą
    indywidualnie za pośrednictwem komunikatora lub maila albo w drodze dodatkowej Umowy. W
    przypadku braku zawarcia dodatkowej umowy, dla płatności ratalnych wiążące są zapisy
    niniejszego Regulaminu, w szczególności §7 oraz ustalenia dokonane za pośrednictwem
    komunikatora lub maila.
    2. W przypadku wyboru przez Klienta opcji płatności ratalnej, Klient będzie zobowiązany do
    dokonywania płatności w określonym terminie i na warunkach wynikających z dodatkowej umowy
    zawartej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą lub na warunkach ustalonych w formie dokumentowej
    (e-mail) lub ustalonym przez Strony komunikatorze oraz na warunkach niniejszego Regulaminu.
    3. Klient będzie zobowiązany do dokonywania płatności w określonym terminie i na warunkach
    ustalonych ze Sprzedawcą poprzez dokonywanie płatności przez link dostarczony mu przez
    Sprzedawcę lub na podany przez Sprzedawcę numer rachunku bankowego.
    4. Cena Produktu jest opłatą za całość Produktu. Sprzedaż nie może być podzielona na części,
    segmenty, części kursu lub usług mentoringowych ani poszczególne kursy lub spotkania. W
    przypadku płatności ratalnej obowiązek zapłaty całej ceny nie ustaje:
    a. w przypadku zaprzestania korzystania z Usług online (np. usług mentoringowych, kursu)
    przez Klientkę z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedawcy oraz bez wypowiedzenia lub
    odstąpienia od umowy,
    b. w przypadku wykonania usługi w całości przed dokonaniem całkowitej spłaty ustalonych
    rat,
    c. w przypadku wstrzymania automatycznego pobierania kwoty raty z karty Klientki,
    podpiętej w platformie płatniczej TubaPay lub innego dostawcy usług płatniczych lub
    zaistnienia po stronie Klientki jakichkolwiek innych przeszkód w terminowej spłacie.
    5. Produkty sprzedawane w Sklepie nie mają charakteru subskrypcji. Klient kupując Produkt w opcji
    zapłaty w ratach, nie może anulować obowiązku zapłaty pozostałych rat.
    6. W przypadku wyboru płatności poprzez automatyczne pobieranie miesięcznej kwoty z karty
    Klienta, jeżeli nie uda się zrealizować pobrania środków stanowiących ustalonej płatności za
    Produkt z przyczyn leżących po stronie Klienta, Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania
    Klientowi dostępu do Produktu do czasu uregulowania należności oraz do naliczenia do wysokości
    raty odsetek za opóźnienie. W takim wypadku Klient zobowiązany jest niezwłocznie uiścić zaległą
    kwotę za pomocą innej formy płatności. Brak realizacji zapłaty reszty ceny lub którejkolwiek z rat
    nie stanowi podstawy do wypowiedzenia umowy przez Klienta.
    7. W przypadku ukończenia Usług online, szkolenia, kursu, mentoringu, indywidualnych konsultacji
    lub innych zakupionych w ramach płatności ratalnych Produktów, przed dokonaniem całkowitej
    spłaty ustalonych rat, Klient jest zobowiązany do zapłaty pozostałych kwot raty.
    8. W przypadku uchybienia płatnościom Sprzedawca może dochodzić zapłaty odsetek ustawowych
    za opóźnienie, jak również jest uprawniony do dochodzenia swoich roszczeń na drodze
    postępowania windykacyjnego i sądowego.
  • 8 Dostawa zakupionych Produktów i dostęp
    do utworzonej grupy w mediach społecznościowych lub komunikatorze
  1. Sposób dostarczenia zakupionego Produktu każdorazowo jest zawarty w opisie danego Produktu
    lub zgodnie z informacją przekazaną przez Sprzedawcę przed złożeniem Zamówienia przez Klienta.
    2. W przypadku Zamówień realizowanych drogą elektroniczną, koszty dostawy wynoszą 0 zł.
    3. W przypadku zakupienia Treści cyfrowych (e-book, nagranie lub inne), zostaną one dostarczone
    Klientowi za pośrednictwem linku do strony www umożliwiającej przejrzenie, zapoznanie się,
    pobranie Treści cyfrowej, na podany adres mailowy albo za pośrednictwem ustalonego przez Strony
    komunikatora online po przesłaniu potwierdzenia płatności do Sprzedawcy lub po zaksięgowaniu
    płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy.
    4. W przypadku wykupienia Usługi online wiążącej się z przekazaniem dostępu do grupy
    społecznościowej lub komunikatora utworzonych przez Sprzedawcę, po dokonaniu płatności, Klient
    jest zobowiązany przesłać Sprzedawcy potwierdzenie płatności. Po jego otrzymaniu lub po
    zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy, Sprzedawca jest zobowiązany
    dostarczyć Klientowi dane dostępu do grupy na platformie społecznościowej lub w komunikatorze
    online albo wykonać inne czynności mające na celu dostarczenie Klientowi zakupionego Produktu
    lub dostępu do niego.
    5. W przypadku Usług online (np. kursów, warsztatów, spotkań on-line, dostępu do utworzonej grupy
    w mediach społecznościowych, dostępu do grupy w komunikatorze lub innych Produktów), Klient
    otrzyma wszelkie niezbędne informacje oraz dostęp do grupy lub dane do spotkania online w
    platformie, w której dany kurs, warsztaty i spotkania on-line będą prowadzone lub udostępniane.
    Dane dostępowe zostaną przesłane w wiadomości e-mail, na adres mailowy podany przy składaniu
    Zamówienia lub za pośrednictwem komunikatora lub konta społecznościowego ustalonego przez
    Strony.
    6. W przypadku niemożności realizacji Zamówienia w terminie określonym w niniejszym Regulaminie
    lub wskazanym w informacjach udzielonych przez Sprzedawcę w chwili zakupu Produktu przez
    Klienta, Sprzedawca telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej powiadomi niezwłocznie
    Klienta o tej okoliczności, proponując inny termin realizacji Zamówienia. Klient jest uprawniony do
    niezaakceptowania nowego terminu realizacji Zamówienia.
    7. W przypadku Usług online, dostęp do treści wchodzących w skład tych usług może być ograniczony
    czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie lub informacjami przekazanymi przez
    Sprzedawcę lub w danej grupie utworzonej w mediach społecznościowych. W takiej sytuacji, po
    upływie wskazanego okresu Klient utraci dostęp do przekazanych treści lub dostępu do grupy.
    8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za usunięcie grupy w mediach społecznościowych lub
    komunikatorze przez dostawcę tych usług (np.: Meta Platforms Ireland Limited), ale zobowiązuje
    się do znalezienia innej platformy, która pozwoli na świadczenie usług lub dostarczenie Produktów
    zakupionych przez Klienta.
    9. W przypadku zakupu Produktu, który nie jest Treścią cyfrową lub nie wskazano w opisie Produktu
    terminów ich dostarczenia lub terminu świadczenia usługi cyfrowej i wymagane jest ustalenia tych
    terminów (np. zakup spotkań indywidualnych online, przyszłego kursu online, warsztatów lub
    indywidualnego szkolenia lub in.), Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w ciągu 5 (pięciu) dni
    roboczych od dokonania zakupu, na dane kontaktowe podane w trakcie składania Zamówienia w
    celu ustalenia szczegółów i terminu odbioru Produktu lub wykonania danej usługi cyfrowej.
    10. Dodatkowe warunki dostarczenia Produktów lub terminów świadczenia Usług, są uregulowane
    każdorazowo w opisie Produktu dostępnego w Koncie społecznościowym Sprzedawcy lub są
    przekazywane przez Sprzedawcę Klientowi przed złożeniem przez niego Zamówienia.
  • 9 Zasady korzystania z Produktów
  1. Klient może korzystać z dostarczonych Produktów wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest
    wykorzystywanie Produktów, ich fragmentów i wszelkich nabytych wraz z Produktem informacji
    celu prowadzenia działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
    2. W przypadku, gdy Klient nie jest w stanie uruchomić pliku obejmującego zakupiony Produkt,
    proszony jest o kontakt pod adresem mailowym: monika.wyrwa1@wp.pl.
    3. Klient nie ma prawa do powielania, rozpowszechniania, kopiowania Produktu (w całości lub we
    fragmentach, częściach, treści, przekazie itp.). Zabronione jest zmienianie struktury elektronicznej
    Produktu lub innego rodzaju modyfikacje (np. usuwanie zabezpieczeń lub oznaczeń́). Niedozwolone
    jest również̇ dystrybuowanie Produktu, udostępnianie, rozpowszechnianie lub odtwarzanie
    publiczne albo tworzenie Produktów tożsamych (splagiatowanych) z Produktami Sprzedawcy.
    4. Klient jest zobowiązany do ochrony zakupionych Produktów przed dostępem i korzystaniem z nich
    przez osoby nieuprawnione lub osoby trzecie w sposób niezgodny z prawem lub niniejszym
    Regulaminem. W przypadku wykrycia takich sytuacji, Sprzedawca może kierować roszczenia z tego
    tytułu względem Klienta, z tytułu łamania praw do danej kopii Produktu.
    5. Sprzedawca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i rozpowszechnianie w formie wideo lub
    w formie nagrania dźwięku prowadzonych przez Sprzedawcę Usług online lub wszelkich innych
    Produktów udostępnianych przez Sprzedawcę w związku z zawartą umową (na dostarczenie Treści
    cyfrowych lub na świadczenie Usług online) między Sprzedawcą a Klientem.
    6. W przypadku umówienia indywidualnego terminu Usługi online (np. mentoring indywidualny,
    można odwołać lub zmienić jego termin tylko raz i z zachowaniem przynajmniej 48 (czterdziestu
    ośmiu) godzin przed planowanym terminem spotkania, inaczej Usługę online uznaje się za zaliczoną
    jako wykonaną prawidłowo i Usługodawcy należy się pełne wynagrodzenie z tego tytułu, chyba że
    Usługodawca zadecyduje inaczej.
    7. Odwołanie lub zmiana terminu może nastąpić mailowo na adres monika.wyrwa1@wp.pl lub za
    pośrednictwem Konta społecznościowego Sprzedawcy. W przypadku skutecznego odwołania
    spotkania – Strony mogą ustalić nowy termin spotkania online. Spotkanie w ramach Usługi online,
    które nie zostało odwołane zgodnie z ust. 6 powyżejzostanie uznane za wykorzystane przez Klienta.
    8. W uzasadnionych przypadkach Sprzedawca może odwołać umówione spotkanie online drogą
    mailową na adres mailowy podany przez Klienta do kontaktu lub za pośrednictwem Konta
    społecznościowego Sprzedawcy. W takim wypadku Klientowi zostanie zaproponowany inny termin
    spotkania albo zwrot kosztów (wg wyboru Klienta).
    9. Klient deklaruje prawdziwość i aktualność podanych informacji w ramach spotkań
    mentoringowych. W przypadku zatajenia informacji, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za
    brak rezonowania świadczonych Usług online z sytuacją Klienta.
  • 10 Zasady korzystania i członkostwa w grupie w mediach społecznościowych
    lub w komunikatorze, utworzonej przez Sprzedawcę
  1. Klient może korzystać z dostarczonych treści lub dostępu do grupy w koncie społecznościowym lub
    komunikatorze, utworzonej przez Sprzedawcę wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest
    wykorzystywanie zasobów i funkcji grupy w celu prowadzenia działalności komercyjnej lub takiej,
    która naruszałaby interes Sprzedawcy.
    2. Sprzedawca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i rozpowszechnianie w formie wideo lub
    w formie nagrania dźwięku prowadzonych przez Sprzedawcę kursów, świadczonych Usług online
    lub wszelkich innych Produktów udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem grupy w
    mediach społecznościowych lub w komunikatorze.
    3. Klient nie ma prawa kopiowania, rozpowszechniania lub ujawniania jakichkolwiek informacji
    uzyskanych od innych osób biorących udział w Usłudze online. Rozpowszechnianie takich treści jest
    całkowicie bezprawne i podlega odpowiedzialności karnej i cywilnej.
    4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które Klient poniósł w związku z zagrożeniami
    istniejącymi w Internecie, takimi jak przejęcia haseł przez osoby postronne, włamania do systemu,
    czy zainfekowanie wirusami systemu.
    5. Klient zobowiązany jest korzystać z dostępu do utworzonej przez Sprzedawcę grupy w mediach
    społecznościowych lub komunikatora w sposób zgodny z prawem, niniejszym Regulaminem,
    regulaminem serwisu lub komunikatora, w którym grupa została utworzona i dobrymi obyczajami,
    a w szczególności:
    a. korzystać z utworzonej przez Sprzedawcę grupy w mediach społecznościowych lub
    komunikatorze w sposób niezakłócający korzystanie z grupy przez pozostałych jej
    użytkowników, nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób trzecich,
    niewpływający negatywnie na funkcjonowanie grupy,
    b. nie udostępniać danych dostępowych do grupy w mediach społecznościowych lub
    komunikatora jakimkolwiek osobom trzecim,
    c. nie rozpowszechniać, nie udostępniać jakichkolwiek treści, materiałów, danych
    osobowych, postów, komentarzy innych członków grupy lub jakichkolwiek innych treści,
    do których Klient uzyskał dostęp w ramach zakupionego Produktu i dostępu do grupy w
    mediach społecznościowych lub komunikatorze utworzonej przez Sprzedawcę,
    d. nie rozpowszechniać kursu ani jego poszczególnych fragmentów bez uprzedniej zgody
    Sprzedawcy.
    6. Wszelkie podane przez Klienta dane podczas korzystania z usług Sprzedawcy lub utworzonej przez
    niego grupy w mediach społecznościowych lub w komunikatorze muszą być zgodne z prawdą. Klient
    ponosi pełną odpowiedzialność za podanie danych niezgodnych z prawdą.
    7. W razie korzystania z grupy w mediach społecznościowych lub komunikatorze w sposób sprzeczny
    z niniejszym §10 Sprzedawca zachowuje prawo do usunięcia Klienta z grupy bez możliwości
    domagania się zwrotu środków pieniężnych za zakup Produktu.
  • 11 Odpowiedzialność i możliwość zakończenia współpracy Stron
  1. Sprzedawca świadczy usługi o charakterze informacyjnym. Produkty Sprzedawcy nie stanowią
    porad medycznych ani zaleceń. Produkty Sprzedawcy nie mają na celu leczenia jakichkolwiek
    stanów lub chorób.
    2. Świadczenie usług oraz sprzedaż Produktów przez Sprzedawcę dokonywane są na podstawie
    ograniczonego zasobu informacji o Kliencie. Sprzedawca nie posiada szczegółowych danych
    dotyczących stanu zdrowia Klienta, zaleceń lekarskich, schorzeń lub urazów Klienta i in.
    3. Wszystkie materiały dostarczane przez Sprzedawcę w ramach zakupionych Produktów są
    publikowane wyłącznie w celach informacyjnych lub edukacyjnych, a nie w celu leczenia
    jakichkolwiek stanów lub chorób bądź trudnej sytuacji finansowej Klienta. Konto społecznościowe
    Sprzedawcy nie jest źródłem wiedzy medycznej i jego celem nie jest przekazywanie wiedzy
    medycznej lub leczenie jakichkolwiek stanów chorobowych i lękowych. Sprzedawca dokłada
    wszelkich starań, żeby gruntownie wyjaśnić zagadnienia przedstawione w Produktach lub treściach
    i postach publikowanych w Koncie społecznościowym Sprzedawcy, pomimo to Sprzedawca nie
    ponosi odpowiedzialności za brak rezonowania przekazanych treści z sytuacją Klienta.
    4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za efekty osiągane przez Klienta na skutek korzystania z
    Produktów.
    5. Odpowiedzialnością Sprzedawcy jest dostarczenie narzędzi i informacji Klientowi w ramach
    Produktów, ale to od Klienta zależy osiągnięty rezultat, poprawa jego sytuacji i efekt końcowy
    uzyskany z wykorzystaniem tego Produktu.
    6. Zasadność zastosowania danego Produktu i metod w ramach indywidualnych Usług online, jest
    dobierana i oceniana przez Sprzedawcę na podstawie informacji uzyskanych od Klienta.
    7. Sprzedawca zastrzega sobie również:
    a. możliwość przerwania spotkania online lub świadczonej Usługi online, gdy Usługodawca
    uzna, że osoba znajduje się pod wpływem środków odurzających, alkoholu lub innych
    środków zaburzających postrzeganie rzeczywistości lub od których osoba jest uzależniona,
    b. możliwość skierowania osoby na terapię. Przerwanie współpracy, ale bez wynagrodzenia
    dla Usługodawcy za niewykonaną część,
    c. możliwość zakończenia współpracy z Klientem, w przypadku, gdy Sprzedawca uzna, że nie
    ma możliwości świadczenia prawidłowo Usług online na rzecz Klienta lub proponowane
    rozwiązania nie rezonują z sytuacją życiową, biznesową lub zdrowotną Klienta,
    d. możliwość zakończenia współpracy z osobą (Klientem), która w odczuciu Sprzedawcy nie
    osiągnęła odpowiedniej dojrzałości emocjonalnej do korzystania z Usług online
    Sprzedawcy,
    e. możliwość zakończenia współpracy z Klientem, w przypadku, gdy Klient zatai ważne
    informacje lub przekaże Usługodawcy informacje nieprawdziwe dotyczącego jego sytuacji
    życiowej lub biznesowej (gospodarczej).
    8. W przypadku rozwiązania współpracy przez Usługodawcę, z przyczyn określonych w ust. 7 powyżej,
    Usługodawcy będzie należne wynagrodzenie jedynie w zakresie w jakim umowa została wykonana.
    9. W przypadku przeciwwskazań zdrowotnych, w szczególności dotyczących zdrowia psychicznego
    Klienta, występującej depresji lub innych problemów, korzystanie z Usług online przez Klienta
    możliwe jest tylko za uprzednią zgodą lekarza prowadzącego terapię psychiatryczna lub inną
    Klienta. Klient oświadcza, że korzystanie z Usług online u Usługodawcy ma jedynie charakter
    uzupełniający i nie zastępuje dotychczasowego leczenia lub terapii.
    10.Wyniki, przychody i osiągnięcia demonstrowane podczas Usług online oraz za pośrednictwem
    utworzonych przez Sprzedawcę grup w mediach społecznościowych lub komunikatorze są̨
    aspirującymi oświadczeniami możliwych rezultatów. Sukces prezentowany podczas Usług online,
    referencje i inne przykłady to wyjątkowe rezultaty i nie są gwarancją, że każdy Klient osiągnie te
    same wyniki. Indywidualne rezultaty mogą̨ się różnić, a w szczególności zależą̨ one od
    indywidualnych zdolności, podejścia, sposobu i efektywności pracy, umiejętności i doświadczenia,
    poziomu motywacji, sytuacji gospodarczej Klienta, staranności w stosowaniu kursów, gospodarki,
    normalnych i nieprzewidzianych czynności oraz innych czynników.
    11.Dla osiągnięcia prawidłowych efektów zakładanych u Klienta przez Sprzedawcę koniecznym jest
    czynne korzystanie z Produktów, w tym w szczególności wykonywanie powierzonych zadań,
    samodzielnych ćwiczeń, aktywne uczestnictwo w prowadzonych zajęciach, kursach, szkoleniach i
    samodzielna praca w sposób wskazywany przez Sprzedawcę.
  • 12 Prawo odstąpienia od umowy przez Konsumenta
    lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta
  1. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze
    Sprzedawcą, z zastrzeżeniem §13 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek
    przyczyny.
    2. Z zastrzeżeniem §13 Regulaminu, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta w
    terminie 14 dni od zawarcia umowy o dostarczenie Treści cyfrowych może od niej odstąpić bez
    podawania przyczyny, chyba że została przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach
    konsumenta wyrażona zgoda na dostarczenie Treści cyfrowych przed upływem terminu do
    odstąpienia od umowy.
    3. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy (o ile jest dopuszczalne) wystarczy poinformowanie
    Sprzedawcy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną
    na adres firmy lub informacja przekazana pocztą elektroniczną na mail monika.wyrwa1@wp.pl albo
    za pośrednictwem Konta społecznościowego Sprzedawcy) przed upływem terminu do odstąpienia.
    4. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument
    lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zwolniony ze zobowiązań. Sprzedawca zwraca
    Konsumentowi otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem
    dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na
    prawach konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
    oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia,
    w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach
    konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
    5. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona w terminie podanym w §12 punkcie 4 powyżej, przy użyciu
    takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach
    konsumenta użyte w pierwotnej transakcji (przelew), chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na
    prawach konsumenta zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument lub
    Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
    6. W przypadku umowy o dostarczenie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej Konsument lub
    Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od umowy, jeżeli Sprzedawca nie dostarczył
    Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej niezwłocznie po wezwaniu go przez Klienta lub w uzgodnionym
    terminie.
    7. Klient może odstąpić od umowy o dostarczenie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej bez wzywania
    do dostarczenia treści lub usługi cyfrowej, jeżeli:
    a. Sprzedawca oświadczył, lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy ich, lub
    b. Klient i Sprzedawca uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że
    określony termin dostarczenia Treści lub Usługi cyfrowej miała dla Klienta istotne znaczenie.
    8. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru
    fizycznego.
  • 13 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub
    Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umowy:
    a. o świadczenie usług (w szczególności Usług online), za które Konsument lub Przedsiębiorca na
    prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni
    usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed
    rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo
    odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
    b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
    specyfikacji Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) lub służąca zaspokojeniu
    jego zindywidualizowanych potrzeb),
    c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,
    której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze
    względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    d. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój
    charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    e. o dostarczanie Treści Cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
    spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na
    prawach konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu
    go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
    2. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub
    Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umowy o świadczenie Usług online, za
    które Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny,
    jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni Usługę online za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który
    został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
    Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
    3. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wykonuje prawo odstąpienia od
    umowy po zgłoszeniu żądania, aby wykonywanie Usługi online rozpoczęło się przed upływem
    terminu do odstąpienia od umowy ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez
    Sprzedawcę do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu
    spełnionego świadczenia z uwzględnieniem określonej ceny Usługi online oraz wartości rynkowej
    Treści cyfrowych dostarczonych w jej wykonywaniu.
    4. Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi lub
    Przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o
    dostarczanie Treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które jest on jest
    zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli łącznie:
    a. Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub
    Przedsiębiorcy na prawach konsumenta,
    b. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta został poinformowany przed
    rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo
    odstąpienia od umowy,
    c. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta przyjął to do wiadomości,
    d. Sprzedawca przekazał Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta
    potwierdzenie udzielonej przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta
    zgody na dostarczenie Treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa
    odstąpienia od umowy.
    5. W przypadku zamówienia Treści cyfrowej lub Usługi online, Konsument lub Przedsiębiorca na
    prawach konsumenta, który w okolicznościach wskazanych w §13 ust. 2 lub §13 ust. 4 lit. a – d.
    powyżej, pobierze plik lub zaloguje się do kursu, spotkania online lub skorzysta z konsultacji online
    (lub innej Usługi online) przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od
    Zamówienia, traci prawa do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja
    2014 r. o prawach konsumenta.
  • 14 Dane osobowe
  1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klienta jest Sprzedawca, zwany dalej
    Administratorem.
    2. Administrator zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018
    r. o ochronie danych osobowych oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
    2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
    danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
    95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tzw. RODO), a także zgodnie z zasadami
    zawartymi w Klauzuli informacyjnej przesyłanej do Klienta w wiadomości mailowej.
    3. Klient podaje przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe do przetwarzania przez
    Administratora w celu realizacji złożonego Zamówienia. Klient w każdej chwili ma możliwość
    wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych, a także skorzystania z
    pozostałych uprawnień wynikających z Klauzuli informacyjnej.
    4. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych
    wykorzystywanych w celu realizacji Zamówień przez Sprzedawcę zostały opisane w Klauzuli
    informacyjnej dostarczonej Klientowi mailowo.
  • 15 Opinie o Produktach i ich weryfikacja
  1. Sprzedawca umożliwia swoim Klientom przesyłanie i dostęp do opinii o Produktach na zasadach
    wskazanych w niniejszym paragrafie Regulaminu.
    2. Opinie wystawiane są wyłącznie przez Klientów, którzy faktycznie nabywają Produkty Sprzedawcy.
    3. Opinie wystawiane i przesyłane są do Sprzedawcy poprzez:
    a. Wiadomość mailową od Klienta, który dokonał recenzji zakupionego Produktu,
    b. Zamieszczenie przez Klienta, który nabył Produkt od Sprzedawcy, komentarza na
    dedykowanej grupie Klientów Sprzedawcy lub w mediach społecznościowych Sprzedawcy,
    c. Przesłanie wiadomości prywatnej przez Klienta, który nabył Produkt od Sprzedawcy, za
    pośrednictwem konta w mediach społecznościowych (np. Facebook, Instagram) lub w
    komunikatorze (np. Messenger, Voxer)
    4. Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio na Koncie społecznościowym Sprzedawcy (np. przy
    danym Produkcie lub w wyróżnionej relacji „Opinie”).
    5. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów u Sprzedawcy oraz przez
    Klienta, który dokonał zakupu opiniowanego Produktu. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub
    pozornych Umów Sprzedaży w celu wystawienia opinii o Produkcie.
    6. Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w
    szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających
    dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient
    dodając opinię obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i
    dobrymi obyczajami.
    7. Sprzedawca zapewnia, aby publikowane opinie o Produktach pochodziły od jego Klientów, którzy
    zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedawca podejmuje następujące działania, aby sprawdzić, czy
    opinie pochodzą od jego Klientów:
    a. Opublikowanie opinii następuje po wcześniejszej weryfikacji przez Sprzedawcę.
    Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności opinii z Regulaminem, w szczególności na
    sprawdzeniu, czy osoba opiniująca zakupiła opiniowany Produkt. Weryfikacja następuje bez
    zbędnej zwłoki, na podstawie sprawdzenia imienia, nazwiska, adresu mailowego, nicku w
    mediach społecznościowych i faktu zakupienia Produktu oraz jego rodzaju.
    b. W razie wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do Sprzedawcy przez innych
    Klientów lub osoby trzecie czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił
    dany Produkt, Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem opinii
    celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem Sprzedawcy lub dokonał
    zakupu opiniowanego Produktu.
    8. Wszelkie uwagi, odwołania od weryfikacji opinii, czy też zastrzeżenia czy dana opinia pochodzi od
    Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt mogą być zgłaszane mailowo na adres mailowy
    Sprzedawcy podany w Regulaminie lub za pośrednictwem Konta w mediach społecznościowych.
    9. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub
    rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania
    swoich Produktów.
    10.Sprzedawca udostępnia opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne, ale udostępnia tylko
    wybrane z nich (nie są udostępniane wszystkie opinie, które otrzymał Sprzedawcy).
  • 16 Prawa autorskie
  1. Konto społecznościowe Sprzedawcy, Treści cyfrowe oraz wszelkie inne Produkty prezentowane za
    jego pośrednictwem lub za pośrednictwem grup w mediach społecznościowych albo
    komunikatorów oraz materiały powstałe w ramach świadczonych Usług online, zawierają treści
    chronione prawem autorskim, prawem własności przemysłowej oraz dobra niematerialne
    chronione prawem własności intelektualnej. Zakazane jest powielanie i rozpowszechnianie w
    jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób bez uprzedniego zezwolenia, jakiejkolwiek treści
    zawartej w grupie w mediach społecznościowych lub komunikatorze, Produktach czy związanych z
    nimi materiałach, w szczególności tekstu, grafiki, znaków towarowych, logotypów, ikon, zdjęć i in.
    2. Treści cyfrowe i Produkty lub ich opisy lub wszelkie inne powiązane z nimi materiały i treści
    prezentowane i sprzedawane Klientom, które Sprzedawca prezentuje w swoim Koncie
    społecznościowym lub przesyła Klientowi w komunikatorze lub grupie w mediach
    społecznościowych lub komunikatorze stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994
    r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują wyłącznie
    Sprzedawcy.
    3. Dalsze rozpowszechnianie bez zgody Sprzedawcy tekstów, zdjęć lub Produktów zakupionych przez
    Klienta, stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i może skutkować
    odpowiedzialnością cywilną lub karną.
    4. Zakup Produktu lub Treści cyfrowych nie daje Klientowi żadnych autorskich praw majątkowych ani
    osobistych do Produktu. Klient może korzystać z niego wyłącznie dla własnych potrzeb.
    5. Modyfikowanie, kopiowanie, dystrybucja, przekazywanie, wyświetlanie, przesyłanie,
    przedrukowywanie, sublicencjonowanie, tworzenie zbiorczych prac, tworzenie własnego produktu
    lub usług z materiałów, o których mowa powyżej, a także odsyłanie i sprzedaż tych materiałów nie
    jest dopuszczalna.
    6. Na wszelkie treści przesyłane Klientowi w ramach zakupionego Produktu, co do zasady udzielana
    jest licencja niewyłączna na czas nieokreślony na korzystanie z Produktów lub powiązanych z nimi
    treści, przy czym Sprzedawca może zastrzec termin usunięcia lub wygaśnięcia dostępu do
    Produktów co zostanie wskazane w opisie danego Produktu.
  • 17 Reklamacje dotyczące Treści cyfrowych
  1. W przypadku Zamówienia dotyczącego Treści cyfrowych, Klient może zgłosić reklamację, w
    szczególności w przypadku, gdy:
    a. Treść Cyfrowa okaże się uszkodzona lub nie jest możliwe jej uruchomienie,
    b. w ciągu 24 godzin od otrzymania przez Sprzedawcę od podmiotu realizującego
    płatność informacji wraz z potwierdzeniem przelewu, o dokonaniu pełnej płatności za
    Treść Cyfrową, nie zostanie udostępniona Klientowi możliwość jej uruchomienia,
    c. Treść Cyfrowa okaże się niezgodna z umową.
    2. Reklamacje należy kierować na adres e-mail monika.wyrwa1@wp.pl
    3. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej
    doręczenia, za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została
    złożona.
  • 18 Odpowiedzialność Sprzedawcy za niezgodność Produktu z umową
  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkt lub usługę zgodne z umową i
    dokonanymi ustaleniami.
    2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta w razie braku zgodności Produktu, Treści lub
    Usługi online z umową.
    3. Zakres i zasady odpowiedzialności za wady regulują postanowienia Rozdziału 5a Ustawy o
    prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
    4. Jeżeli Klient stwierdzi wadę Produktu powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając
    jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej
    treści.
    5. Złożenie reklamacji jest możliwe na adres pocztowy (adres siedziby firmy) lub elektroniczny (mail:
    monika.wyrwa1@wp.pl)
    6. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej
    doręczenia, za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została
    złożona.
  • 19 Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń
  1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta
    (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) rezultatu, może on skorzystać m.in. z:
    a. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o
    rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    b. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o
    wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu
    między Konsumentem (Przedsiębiorcą na prawach konsumenta) a Sprzedawcą,
    c. bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub
    organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
    d. internetowej platformy ODR dostępnej pod
    adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma służy rozstrzyganiu sporów
    pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia
    sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy
    sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
    2. Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
    dochodzenia roszczeń, Konsument (Przedsiębiorca na prawach konsumenta) może szukać na
    stronie internetowej http://www.polubowne.uokik.gov.pl.
    3. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi
    umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony
    konfliktu.
  • 20 Postanowienia końcowe
  1. Regulamin i wszelkie umowy zawierane ze Sprzedawcą podlegają prawu polskiemu.
    2. W przypadku ewentualnego sporu z Klientem niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie
    sąd siedziby Sprzedawcy.
    3. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza
    uprawnień Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wynikających z przepisów
    prawa.
    4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
    obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu
    usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta czy Ustawy o ochronie danych
    osobowych i Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
    5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu, wynikających
    ze zmian przepisów prawa lub prowadzonej przez Sprzedawcę działalności (zmiany uzasadnione) z
    zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu
    obowiązującą w chwili zawarcia umowy. Klient zostanie poinformowany o zmianach Regulaminu w
    drodze wiadomości mailowej, w terminie pozwalającym na zapoznanie się z jego treścią przed jego
    wejściem w życie.
    6. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji w Koncie społecznościowym Sprzedawcy lub
    określoną w Regulaminie datą.
    data ostatniej aktualizacji Regulaminu: 19 marca 2024 r. (jest to pierwsza wersja Regulaminu).
Scroll to Top